1
sty
OGÓLNE WARUNKI ZWROTÓW I REKLAMACJI
OGÓLNE WARUNKI ZWROTÓW I REKLAMACJI
ZWROTY
- Kupującemu przysługuje prawo zwrotu w stosunku do towaru zakupionego w ciągu 9 miesięcy według daty na fakturze VAT – o ile porozumienie nie stanowi inaczej.
- Zwracany towar musi być pełnowartościowy, bez uszkodzeń, metek, porysowań, musi nadawać się do ponownego wprowadzenia na rynek.
- Kupujący zobowiązany jest awizować zamiar dokonania zwrotu na adres e-mail k.swiatkiewicz@liber.pl wraz ze specyfikacją, która winna zawierać:
/ TYTUŁ / EAN / ILOŚĆ / NR DOKUMENTU ŹRÓDŁOWY /| DATA DOKUMENTU
- Sprzedający odeśle zaakceptowany zwrot z NUMEREM AWIZA Kupującemu, który zobowiązany jest dołączyć dokument do paczki ze zwrotem.
- Brak dokumentu skutkować będzie odesłaniem towaru bez sprawdzania, na koszt Kupującego.
- Zwroty inicjowane przez Kupującego - o ile porozumienie nie stanowi inaczej - odbywają się na jego koszt.
- Zwroty na żądanie Sprzedającego są realizowane przez i na koszt Sprzedającego.
- Przesyłki należy wysyłać na adres :
LIBER S.A.
UL. Zorzy 4
05-080 KLAUDYN
- Kupujący ponosi pełną odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie przesyłki do chwili odbioru jej przez pracownika magazynu Liber.
- Zwroty nieawizowane nie będą przyjmowane.
- Po przyjęciu zwrotu fizycznego przez magazyn Sprzedającego, powstaną odpowiednio dokumenty korygujące i jeśli wystąpi konieczność protokół niezgodności (braki, nadwyżki oraz defekty).
- Nadwyżki, defekty zostaną odesłany na koszt Kupującego, chyba, że strony ustalą inaczej.
-
- Zwroty do końca października gwarantują wystawienie korekt w danym rok.
REKLAMACJE
- Warunkiem przyjęcia reklamacji jest nadesłanie jej na adres e-mail: reklamacje@liber.pl
- Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis przyczyny zgłoszenia, specyfikację oraz nr dokumentu źródłowego
- Reklamacja dotycząca uszkodzeń mechanicznych towaru przyjmowana jest 14 dni od daty przyjęcia dostawy przez
- Kupującego, po tym terminie reklamacja nie zostanie uznana.
- Uszkodzone paczki, naruszenie taśmy na kartonach, źle zabezpieczone paczki na paletach wykazujące widoczne uszkodzenia przy dostawie, muszą być natychmiast zgłoszone kurierowi, który ma obowiązek spisać protokół uszkodzeń.
- Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia książek powstałe w trakcie transportu oraz świadomy odbiór przez Kupującego takich dostaw.
- Wszystkie reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty wpływu reklamacji do Sprzedającego.
Liczymy na Państwa współpracę, która pozwoli sprawnie procedować zwroty oraz reklamacje.
Zabacz Wszystkie wiadomości