Ogólne Warunki Zwrotów
Kupujący ma prawo zwrócić zakupiony towar w ciągu 9 miesięcy od daty wystawienia faktury VAT, chyba, że umowa stanowi inaczej.
Zwroty przyjmowane są dwa razy w roku - w styczniu i lipcu.
Towar zwracany musi być w stanie nienaruszonym, bez uszkodzeń, bez metek, bez zarysowań i śladów użytkowania.
Specyfikacja zwrotu powinna zawierać:
- Tytuł
- EAN
- Ilość
- Numer dokumentu źródłowego
- Data dokumentu
Handlowiec Liber SA prześle Kupującemu zaakceptowany zwrot z numerem awiza.
Numer awiza należy umieścić na paczce/paczkach – jest to kluczowe do identyfikacji zwrotów.
Kupujący ma 7 dni roboczych na fizyczne odesłanie zaawizowanego zwrotu.
Brak numeru awiza na paczce/paczkach spowoduje odesłanie towaru bez sprawdzenia, na koszt Kupującego.
Zwroty inicjowane przez Kupującego, o ile umowa nie stanowi inaczej, są realizowane na jego koszt.
Zwroty na żądanie Sprzedającego są realizowane przez i na koszt Sprzedającego.
Przypominamy, że nie można łączyć zwrotów handlowych ze zwrotami defektów, które Kupujący powinien zgłosić wcześniej w dziale reklamacji (
reklamacje@liber.pl).
Przesyłki należy wysyłać na adres:
LIBER S.A. ul. Zorzy 4 05-080 Klaudyn
NR AWIZA:.............
Kupujący ponosi pełną odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie przesyłki do momentu jej odbioru przez pracownika magazynu Liber SA.
Po przyjęciu zwrotu przez magazyn Sprzedającego, zostaną sporządzone odpowiednie dokumenty korygujące, a w razie potrzeby protokół niezgodności (braki, nadwyżki oraz defekty).
Nadwyżki i defekty zostaną odesłane na koszt Kupującego, chyba że strony ustalą inaczej.
Liczymy na Państwa współpracę, która umożliwi sprawne przeprowadzanie procesu zwrotów.
Zespół Liber SA