Wiadomość


REKLAMACJE Ogólne warunki

OGÓLNE WARUNKI REKLAMACJI DLA ODBIORCÓW PROWADZĄCYCH DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ
                                                                        
 
  1. W przypadku jakichkolwiek niezgodności, wad towaru lub braków oraz uwag jakościowych do dostarczonego towaru, Odbiorca jest uprawniony do złożenia reklamacji pocztą elektroniczną na adres reklamacje@liber.pl .
 
  1. Reklamacje dotyczące niezgodności ilości oraz uwag jakościowych winny być składane w terminie 3 dni od daty dostawy – pod rygorem utraty prawa do reklamacji.
 
  1. Reklamacje dotyczące wad technicznych winny być składane w terminie 14 dni od daty wykrycia – pod rygorem utraty prawa do reklamacji. 

Po zarejestrowaniu reklamacji Odbiorca otrzyma – na adres, z którego został wysłany protokół - informację o jej rejestracji i trybie dalszego postępowania, które winno się zakończyć przed upływem 14 dni od daty tej rejestracji.
 
 Liczymy na Państwa współpracę, która umożliwi sprawne przeprowadzanie procesu zwrotów.
                                                                                                                                                                         Zespół Liber SA 

Zabacz Wszystkie wiadomości